Granna PixBlocks
Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík.
Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík. Dobře „napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám. Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen správně. Hra pro 1–4 hráče od 7 let nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení i programátorské představivosti.
Obsah balení:
-
64 herních karet s úlohami
-
hrací plocha
-
4 dřevění králíci (ve 4 barvách)
-
80 žetonů
-
návod
Hra je určena pro 1 - 4 hráče od 7 let.
Délka hry: 20+
Podívejte se také
Albi Detektivní únikovka - Leopold 2. díl
Detektivní únikovka je hra na způsob severské detektivky, která vás za pomoci hádanek a hlavolamů pohltí a nabídne podobný zážitek,…
Teddies Pohádkové hrátky 2v1
Zábavná karetní postřehová hra balená v kulaté plechové krabičce.
Teddies Hra Ryby - společenská hra na baterie
Nechte se unášet vzrušujícím dobrodružstvím rybolovu. Nádherná hra zavede vaše dítě přímo do hlubokých vod jezer, moří a oceánů.…
Efko Kreativní set s pohádkou - Igráček - Červená Karkulka
Vymaluj, sestav a hraj si! Kreativní set Igráčků s kartonovou skládací chaloupkou s předtištěnými motivy k vymalování podporuje…