Granna PixBlocks

Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík.

EAN: 5900221023725
Kód 1: 1-02372
Kód 2: 28661
539 Kč cena s DPH
skladem 5 a více kusů
K vyzvednutí na prodejně v Hradci Králové 2ks
- +
ks
Popis produktu
Parametry

Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík. Dobře „napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám. Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen správně. Hra pro 1–4 hráče od 7 let nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení i programátorské představivosti. 

Obsah balení:

  • 64 herních karet s úlohami

  • hrací plocha

  • 4 dřevění králíci (ve 4 barvách) 

  • 80 žetonů

  • návod

Hra je určena pro 1 - 4 hráče od 7 let.

Délka hry: 20+ 

Balení: 1 ks
Typ hry: Logické
Věk: Od 7 let
Načítám