JARNIVYPRODEJ

Efko Soubor her pro předškoláky - VYMYSLÍM TO

Interaktivní edukativní soubor her inspirovaný ověřenou vzdělávací metodou Montessori, která rozvíjí paměť, postřeh, koncentraci, logické myšlení, představivost, počítání a hledání souvislostí.

50% sleva na tento produkt s kódem JARNIVYPRODEJ

Zadej slevový kód JARNIVYPRODEJ v košíku do pole "Mám slevový kód" a sleva je tvoje!

EAN: 8592168549818
Kód 1: 54981
Kód 2: 54981
345 Kč cena s DPH
172 Kč s kódem JARNIVYPRODEJ
Vyprodané
K vyzvednutí na prodejně v Hradci Králové 0ks
Popis produktu
Parametry

Interaktivní edukativní soubor her inspirovaný ověřenou vzdělávací metodou Montessori, která rozvíjí paměť, postřeh, koncentraci, logické myšlení, představivost, počítání a hledání souvislostí.

Obsah: 

  1. Logická řada - Obrázky z rámečků roztřídíme tak, že první kartičku necháme v rámečku a ostatní zamícháme a rozložíme na stůl obrázkem nahoru. Rámečky s jednou kartičkou si hráči rozeberou, aby měli všichni stejný počet. Rámečky navíc se odloží stranou. Hráči pak mají za úkol mezi vyskládanými kartičkami najít obrázky, které souvisí s tím z rámečku. Musí se dodržet buď časová posloupnost nebo se třídí obrázky podle velikosti. Pokud si hráči nejsou jistí, napoví jim barva na rubu kartičky (obrázky patřící k sobě mají stejnou barvu). Na konci hry všichni slovně popíší, jakou řadu vytvořili a co je na obrázcích znázorněno.

  2. Ruleta - Kartičky bez rámečků rozložíme na stole tak, aby byly obrázky viditelné. Jeden z hráčů roztočí šipku na terčíku. Šipka ukáže jeden ze symbolů a podle toho hráči co nejrychleji najdou kartičku, která nejlépe odpovídá zadání: je to živé…zvíře nebo rostlina je to věc…jakýkoliv předmět je to nejmenší…co nejmenší zvíře nebo věc je to největší…co největší zvíře nebo věc jí se to…cokoliv, co lze sníst.

  3. Postupka - Hráči si postupně náhodně vybírají kartičky po jedné a skládají je před sebe do vzestupné řady od 1 do 10. Hra slouží k postupnému seznamování s kartičkami a počtem předmětů.

  4. Sestupka - Kartičky se vyskládají na stůl obrázkem nahoru. Hráči si postupně náhodně vybírají kartičky po jedné a skládají je před sebe do sestupné řady od 10 do 1. Je možné hru zjednodušit a na začátku vybrat jen karty s menším počtem předmětů – např. do 5. Vyhrávají oba hráči, pokud se jim povede poskládat sestupnou řadu.

  5. Kolik? - Kartičky jsou otočené obrázkem nahoru tak, aby k nim všichni hráči měli volný přístup. Jeden z hráčů roztočí šipku na terčíku. V roztáčení šipky se hráči v každém kole střídají. Šipka ukáže číslo, hráči hledají kartičku s tolika předměty, kolik ukazuje šipka. První hráč, který najde kartu se shodným počtem předmětů, si ji přesune před sebe tak, aby bylo stále viditelné, kolik předmětů je na kartě. Pokud v nějakém z dalších tahů šipka ukáže opět číslo, které odkazuje na kartu, jež už má hráč u sebe, tak si ji musí „ohlídat“ – musí ji zakrýt rukou dříve, než mu ji vezme jiný hráč. Tímto způsobem karty mohou měnit své majitele. Hra končí vysbíráním všech volných kartiček. Vyhrává hráč s největším počtem nasbíraných karet.

  6. Mozkovna - Hráč musí podle čísla vytočeného na terčíku najít a ukázat, nebo vyjmenovat předměty v bezprostředním okolí (6 knoflíků na svetru, 8 dírek na tkaničce u boty, 7 dní v týdnu, …) v této hře vítězí všichni ti, kteří najdou jakékoli předměty a dokáží je spočítat.

  7. Kdo má víc? - Kartičky se zamíchají a rozdají mezi hráče. Hráči si kartičky ponechají v komínku lícem dolů. Karty se postupně odebírají ze shora a pokládají se doprostřed stolu. Pak se porovnají a určí se, kdo má nejvyšší kartu. Hráč s nejvyšší kartou je bere všechny k sobě a dá si je do spodní části komínku. V případě shodného počtu na kartách hráči přidají ještě jednu, která rozhodne o vítězi.

  8. Početní pexeso - Principem hry je vyhledávání dvojic obrázků se stejným počtem předmětů.

  9. Do toho! - Každý hráč si připraví svůj herní plán. Určí se pořadí hráčů a ten, který je na řadě, hodí všemi kostkami najednou a obsazuje políčka na herním plánu počtem žetonů ve stejné barvě, jenž padlo na stejně barevné kostce (např. na červené kostce padla trojka – tedy položím 3 červené žetony na červené pole herního plánu). Záleží na hráči, zda bude políčka na herním plánu postupně obsazovat žetony nebo vyčká, až na kostce příslušné barvy padne potřebné číslo

  10. Zlatá šestka - Hráči si stanoví, s kolika žetony budou hrát a rozhodnou se, kdo hru začne. Počet žetonů ovlivňuje délku hry, jejich maximální počet například pro 6 hráčů je osm, barva žetonů není pro hru důležitá. Hráči si rozdají zvolený počet žetonů. Začínající hráč hodí kostkou a podle hodu umístí jeden žeton na příslušné pole herního plánu (pokud padne na kostce čtyřka, položí žeton na herní plán na pole se čtyřkou). Stejným způsobem pokračuje další hráč. Pokud na barevném poli herního plánu již žeton leží, hráč naopak musí žeton z pole odebrat a ponechat si ho. Pouze na pole se šestkou je možné žetony pouze odkládat, aniž by se musely odebírat. Vyhrává ten, kdo se jako první zbaví všech svých žetonů.

Hra je určena pro 1 a více hráčů od 6 let.

Doba hraní: cca 30 minut

 

Balení: 1 ks
Typ hry: Dětské, Vzdělávací, Logické
Věk: Od 6 let
Načítám